VakWereld bedient lezers met kwalitatieve relevante en praktische informatie

Elke serieuze professional wil weten wat er in de branche gebeurt. Zowel nieuws als achtergronden zijn belangrijk. Welke ontwikkelingen vinden er plaats? Wat betekent dat voor mijn organisatie? Moet of kan ik daar iets mee? Wie levert het? En welke leveranciers passen bij mijn organisatie.
Die informatie levert VakWereld aan professionals.
VakWereld helpt van “grazen” van nieuwjes tot het opstellen van een “shortlist”.

VakWereld geeft leveranciersinformatie

Elk bedrijf is vooral druk met het maken en leveren van goede producten en diensten. Het bekendmaken daarvan heeft dan minder de aandacht. Soms is het bestaan van een goed product “het best bewaarde geheim” van de leverancier. VakWereld vertelt de markt over producten en heeft een uitgebreide bedrijvengids. Door het raadplegen van de bedrijvengids en de publicaties over een bedrijf krijgt de lezer een goed beeld van een leverancier.

VakWereld zet alle media in

Elke lezer heeft zijn eigen voorkeur voor het gebruik van media: de één leest liever van papier, de ander van het scherm. Alle media hebben zo hun eigen voor- en nadelen. VakWereld zet daarom zo veel mogelijk media in.
Was VakWereld aanvankelijk vooral gericht op het internet met vaksites en nieuwsbrieven; tegenwoordig worden ook magazines – papieren en digitale- gepubliceerd. Daarnaast publiceren wij veel video en organiseren we kennissessies waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en ideeën delen.
Want hoeveel en hoe makkelijk we ook informatie delen op het internet: uiteindelijk doen mensen zaken met mensen.

En daarom hebben we zelf ook graag contact met mensen: met onze lezers en met onze partners.

Betrouwbare informatie door bestendige relaties

Goede informatie krijg je als je mensen en organisaties beter kent. Wij brengen niet alleen informatie op allerlei manieren maar brengen ook mensen met elkaar in contact. En dat doen we door zelf ook veel contacten te hebben. En daar zetten we ook alle media voor in: tijdens evenementen en kennissessies spreken we lezers, afnemers en aanbieders. We mailen, komen langs om verhaal te halen met een pen of camera of bellen om te luisteren en praten.