Redactie

Het is niet voor het eerst dat het wordt vastgesteld, maar content, in de juiste vorm en met de juiste boodschap is doorslaggevend voor de ontvanger om wel of niet te reageren. Content is King zoals we dat in mooi Nederlands zeggen. De goede toonzetting, de juiste terminologie, gericht op en relevant voor de doelgroep, kortom, goede content bepaalt mede het succes van jouw onderneming, producten en dienstverlening en de manier waarop jouw potentiƫle klanten uw onderneming ervaren.

In enkele zinnen duidelijk maken wat de essentie is van wat je wilt overbrengen, daar draait het om bij het formuleren van de juiste content. Uit de tekst moet bovendien direct blijken dat je begrijpt wat de uitdagingen, trends, ontwikkelingen, problemen, wensen, doelstellingen zijn van (de branche van) jouw doelgroep, de ontvangers van de boodschap. Een heldere tekst die blijk geeft van kennis van zaken en deskundigheid spreekt aan.

Het produceren van een dergelijke tekst is echter nog niet eens zo eenvoudig. Het moet kort en bondig als daarom wordt gevraagd; het mag wat uitgebreider met meer technische insights als dat een specifieke doelgroep aanspreekt en soms wil je en moet je bepaalde ontwikkelingen duiden, er een mening over geven. Wij willen je graag helpen bij het creƫren van die professionele content. Dat doen we al jaren en we weten waar de valkuilen zitten en hoe die te vermijden. Of het nu gaat om klantverhalen, whitepapers, interviews, blogs, columns, ghost writing of andere vormen van geschreven content, de specialisten van VakWereld kunnen jou daarbij helpen. Neem gerust contact op. We komen graag bij je langs om de mogelijkheden met je te bespreken.